zaterdag, mei 21, 2011

Hallo



Hello

7 opmerkingen:

  1. Waar is de tijd :)
    Een nostalgisch plaatje zo samen met de rozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh jeugd herinneringen komen bij mij op!! wanneer krijgen ze nu eindelijk een mobiel met draaischijf?? roep ik vaak hihih
    fijne zondag'
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie compositie en de kleuren combinatie is echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bij mijn vriendin hadden ze vroeger zo'n moderne witte losse telefoon. Wij hadden een zwarte, aan de muur, in de gang, ik was stikjaloers :)

    leuk dat gestempelde midden van de draaischijf. Mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooohhh! Ik was die telefoons gewoon al helemaal vergeten! Wij hebben ook jaaaaaren zo één gehad. Ik was blij dat mijn ouders eindelijk eens een moderne met toetsen hadden, vond ik toen veel "chiquer" ;-)

    BeantwoordenVerwijderen